Opinió del PSOE d'agost: Al fons, a la dreta

Esta és l'opinió del PSOE d'agost, titulada Al fons, a la dreta. Tal com contempla el Reglament de Mitjans de comunicació aprovat en 2008, els grups polítics municipals poden publicar en la pàgina web municipal un text d'opinió sobre cada ple que es realitze i un article sobre el tema que ells trien cada mes.

Una moció de censura, l'intent fallit d'una altra d'elles i ara sostenint al govern de dretes de Puçol, eixa és la trajectòria política de Compromís per Puçol, en concret del Sr. Esteve.

Tan sols tres línies són suficients per a definir al pitjor polític que ha trepitjat l'Ajuntament de Puçol, entonem el mea culpa, però mai més passarà, les nostres sigles tenen molts anys i no tot val per a governar, ho tenim clar.

Dit això, recordar que portem tan sols mitja legislatura i parlar de gestió seria banalitzar este article, perquè parlar del que no existix és perdre el temps, però analitzarem una cosa concreta, els pressupostos d'enguany, del 2021, nascuts per a morir.

El passat 26 de juliol, els socialistes vam assistir a l'atac sistemàtic de tota la dreta d'aquest municipi (inclòs Compromís entre ells, ja no es poden amagar més), un esperpent digne del NODO, on nacionalistes i populars van tornar a posar de manifest que són capaços de posar-se d'acord per a parlar d'estupideses, i per a això només cal mirar els pressupostos i l'estat d'execució dels anteriors. Sí, sembla mentida que en el segle XXI fins i tot pretenguen donar lliçons de política municipal dues dels pitjors polítics municipalistes de Puçol, però així són les coses.

D'una banda, l'atac sistemàtic del Sr. Esteve a la nostra decisió d'abstindre'ns en els pressupostos a canvi d'una negociació futura (per a l'any que ve) de baixar el rebut de la contribució i de circulació dels nostres conveïns, tractant d'autoconvéncer-se que no treballem, i ell sí? Si, a fer que l'Ajuntament de Puçol es gaste MIG MILIÓ D'EUROS en unes inversions que, de moment, esperarem de braços plegats al fet que arriben, allà pel final del 2022 (que casualitat, que és any preelectoral).

Però anem al graciós, l'alcaldessa titlla aquests pressupostos dels més socials de la història, Compte!!! Resulta que la major pujada en la partida de benestar social és gràcies a l'aportació econòmica que el Govern del Botànic, presidit pel socialista Ximo Puig, ha fet a les arques municipals. D'altra banda, més del mateix, uns pressupostos bàsics, limitats, tecnocràtics i que si ens parem a analitzar, tenen menys suc que una llima seca, això sí, MIG MILIÓ D'EUROS per als capritxos del Sr. Esteve, a raó de 3 vots serien 167.000 euros el que val un vot este any de cadascun dels regidors de Compromís.

Este relat, per descomptat, res té a veure amb el que han elaborat els membres del govern local, tant PP com Compromís, han donat el tret d'eixida a la campanya preelectoral més intensa que viurem. Ens agradaria poder parlar dels altres dos partits membres del govern, però ni estan ni se'ls espera, un perquè viu millor que vol allà a les muntanyes i l'altre, de Ciudadanos, perquè cobra 2400 € en brut per ser regidor d'hisenda i ni tan sols intervindre en l'elaboració dels pressupostos, Ahí és res!!!

I en Compromís dubtant de si som d'esquerres o no, No home no!!! El que no som és ximples, això li ho deixem a vostés que s'han canviat de bancada, potser confosos pel color taronja, el temps dirà on ens porta això, però atents, que açò acaba de començar.

Grup Municipal Socialista

03 Agost 2021
FaceBook  Twitter  
  • Imprimeix