Coral del Bisbe Hervás: deu anys ensenyant amb música celestial

Per a commemorar el 10é aniversari de la coral del col·legi públic Bisbe Hervás, el dijous 5 de juny es va celebrar un concert en la sala d'actes de la Casa de Cultura. La primera part de l'actuació va finalitzar amb un emotiu homenatge a Anna Ferrer, la professora a càrrec de la coral, inclòs un emocionant text que va llegir la directora del col·legi, Silvia Josa. I després, música celestial.

Un col·legi públic que no sols es preocupa de complir el programa de les assignatures, sinó que també s'ocupa de formar els seus alumnes en altres matèries, com l'esport o la música. En una paraula: educar.

Bisbe Hervás és un exemple del que s'ha dit. El 5 de juny va organitzar un concert en la Casa de Cultura i la sala d'actes es va quedar xicotet. Se celebrava el 10é aniversari de la posada en marxa d'un projecte en què al principi quasi ningú creia: la coral.

Gran part de culpa d'eixe èxit ho té Anna Ferrer, la professora de música del col·legi i la que porta la coral. A ella l'hem vist enguany diverses vegades al capdavant dels seus alumnes d'infantil i primària, en actes on ells són els protagonistes i la música el mitjà per a demostrar que l'educació dels més xicotets pot arribar per moltes vies. La música inclosa.

Abans de començar el concert es va projectar un vídeo, realitzat per uns pares, amb imatges d'Anna amb els nanos de la coral al llarg d'estos anys. Vídeo que finalitza amb les fotos d'este curs: Anna amb 80 xiquets en la coral, un rècord històric. Si tenim en compte que són els alumnes de 5t'i 6t (4 aules) a una mitjana de 26 alumnes per classe... és meritori.

Per a demostrar-lo, la coral va oferir una primera part del concert que va emocionar a tots els presents, la majoria d'ells pares i iaios dels alumnes.

Al finalitzar l'actuació, la directora del col·legi, Silvia Josa, va llegir un text d'agraïment al professorat, als pares i als propis alumnes per fer tot açò possible. Un emotiu moment que va tindre la seua continuïtat amb els bises: tres peces més a càrrec de la coral, finalitzant l'actuació amb Over the rainbow (el famós tema del film El mag d'Oz), una actuació que ens va posar a tots els pels de punta.

Amb el vídeo per a preparar-nos i amb els nostres fills sobre l'escenari, potser a algun el so de la coral no li parega perfecte, però a nosaltres, els pares, ens sona a música celestial.

Informa i fotos: Pepa Deogracia

fotos face 

611-coral-obispo-hervas-3

05 Juliol 2014
FaceBook  Twitter  

Altres