Un emotiu acte de graduació dels alumnes de l'Institut d'Educació Secundària de Puçol
En la sala d'actes de la Casa de Cultura, divendres passat dia 30 de maig va tindre lloc l'acte de graduació dels alumnes que han finalitzat els seus estudis de Batxillerat en l'IES. L'esdeveniment va començar amb un document gràfic dels millors moments de convivència durant els sis anys en què han estat formant-se per a arribar a obtindre el títol de Batxiller.
Les actuacions musicals, les exhibicions de ball, el recital poètic i inclús el toc de màgia van posar en relleu no sols les seues capacitats intel·lectuals sinó les seues habilitats artístiques.
Com resulta preceptiu, els moments més solemnes van arribar amb els discursos dels pares, de la directora i dels propis alumnes. Tots ells van coincidir a ressaltar la labor del professorat de l'ensenyança pública i el seu interés per proporcionar als jóvens tots els mitjans al seu abast per a oferir-los una formació plural i de qualitat.
Després de l'entrega de diplomes als graduats es va ressaltar el mèrit de cinc alumnes que han obtingut matrícula d'honor i que són l'exponent del mèrit acadèmic.
A tots ells els desitgem molt d'èxit en la nova etapa universitària que començarà en breu.
Informa: Pilar Millán | Fotos: Sabín



