Sant Joan i Santa Cecília junts en un concert protagonitzat per pasdobles i sarsueles

El divendres 20 de juny, el Centre Musical i Instructiu Santa Cecília va celebrar el seu tradicional Concert de Sant Joan, centrat en esta ocasió en pasdobles i sarsueles, sota la direcció de David Pont. Entre els temes interpretats van destacar Bou de l'Avenida de Juan Gonzalo Gómez Deval, Gallo de Lope o el que va donar pas al descans, la lletra del qual va ser interpretada en directe per un dels membres de la banda: Marcial, eres el més gran! de Martín Domingo.

Tots els anys Santa Cecília realitza un concert entorn de la festivitat del patró de Puçol, Sant Joan. Com a més és una data vinculada al tema taurí a Puçol, divendres passat 20, a les 22.30 hores, en la Casa de Cultura, es va plantejar un concert de pasdobles i sarsueles, dos temes molt populars i adequats per a un públic adult.

Igual que l'orquestra ha muntat el concert de bandes sonores, una novetat enguany, la directiva ha demanat a la banda que interpretara un repertori variat i David Pont ha programat este concert a base de pasdobles i sarsueles”, explica la presidenta, Dori Cubillo. “La idea és adaptar el repertori segons les dates i també tindre en compte la dificultat que poden assumir els membres de la banda. Així hem programat temes valencians entorn del 9 d'octubre o nadales en dates nadalenques”.

La varietat és important, no hi ha dubte.

Una varietat que els músics i el director han acollit amb entusiasme perquè suposa un parèntesi entre un altre tipus de concerts amb música més clàssica i, en la majoria de les ocasions, més difícil d'interpretar.

Santa Cecília continua treballant per a atraure als veïns amb una programació cada vegada més variada. Una sàvia decisió.

Informa i fotos: Sabín

fotos face

635-concierto-san-juan-4

29 Juny 2014
FaceBook  Twitter  

Altres